torsdag 28. august 2014

Gammelt blir nytt

Artig med gamle ting som man kan pusse opp. Var så heldig å få tak i ett gammelt skap og en retro lampe på bruktmarked.

Falt pladask for dette skapet.
Egentlig ser det fint ut som det er på bildet, men det var en del merker og skader.
Med litt maling så passet det så fint inn i stuen min.


300,- kr for skapet. Malingen var dyrere.

Så var det lampen:

Denne er bra retro.
Med litt garn og litt fiksing ble den slik som dette:



Jeg ville beholde den gamle skjermen. Når lyset kommer på kan man ane mønsteret fra den.
75.- kr for lampen.

Så har jeg fått flyttet en gammel seng inn på stua.

Koselig kosekrok


Ute henger det en skikjelke, den er også kjøpt på bruktmarked.


Tenk.. vi er i slutten på august. Tiden går så fort, kveldene har blitt mørkere og det er tid for å nyte høstfargene som kommer sakte men sikkert.
Jeg gleder meg til tiden fremover.
Legge planer
og nyte livet.



Klem fra meg

3 kommentarer:

  1. Så koselig du har fått det i stuen :o)Og for et fantastisk resultat du hadde på sykkel prosjektet! Den ble helt vidunderlig!! Husker at mine gamle tanter hadde netting på bakhjulet for at ikke skjørtekanten skulle vikle seg inn når de syklet ;o)

    SvarSlett
  2. Så nydelig skapet ble og lampen. Du er utrolig handy :) Moro å se. Ønsker deg en flott søndagskveld.

    SvarSlett
  3. Super blogg:) Veldig inspirerende
    Skapet ble nydelig <3


    God klem

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg