mandag 26. mai 2014

Bloggtørke

Nei da, bare en liten pause. Det er jo så mye å være opptatt av for tiden.
Våren er kommet og man blir reint våryr. Legger planer for sommeren , reise hit og reise dit.
Jeg strikker også litt innimellom, selv om det kanskje går litt sent
Ser dere hva det skal bli?
Ikke så lett, men de som har fulgt med vet at dette skal faktisk skal bli en tunika. Og den strikkes og hekles i biter og på skrå.
Den blir vel ferdig en dag.

Nå er det tid for hage og uteliv.
Været er skiftende så det er av og på med klær.
Jeg er så glad jeg bor på landet, våkner om morgenen av fuglekvitter og bølgene som slår inn mot land for jeg bor så nære sjøen, ellers er det helt stille  her, ikke noe trafikk å snakke om.
Da er det deilig å bare strekke seg godt ut og kjenne følelsen av ro og stillhet.
Dette er jo på mine fridager, ellers er det vekkerklokken som ringer og det er en helt annen følelse, men man er heldig som kan stå opp og gå på jobb.

Siden sist jeg blogget har det hendt mye både på godt og vondt.
Vonde hendelser som har satt varige spor, men hvor jeg og fikk oppleve en fantastisk medmenneskelighet blant kollegaer og støtteapperatet i kommunen som fungerer så profesjonelt når det virkelig gjelder. Venner og familie som ringer,  trøster og lytter. Jo, jeg er takknemlig.
Nå tar jeg erfaringene fra den hendelsen med meg videre i livet og ser fremover og gleder meg over å ha så mange flotte mennesker rundt meg.

Siden jeg ikke har så mye å skrive om når det gjelder håndarbeid i dag så får dere heller kose dere med hverdagsbilder fra mitt lille rike her midt i landet og ute ved havet.


Miro hadde dame besøk og ville ha henne med seg å bade.

Og hun fulgte med han




Det blomstrer ute


Og i vinduskarmen


Jeg håper vi alle får noen flotte dager, uker og måneder fremover
Nyt dagen.
Klem fra meg


3 kommentarer:

  1. Det var flotte bilder hos deg i dag. spennende med hekltunika da. gleder meg til å se den ferdig.
    Klem

    SvarSlett
  2. Fine bilder er også fine innlegg ;o) Ikke bli borte, bloggetørke i hele bloggeverden for tida, noen har sluttet, og noen kommet til ;o)

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg