mandag 3. mars 2014

LUKTA AV TANG OG TARE

Jeg elsker lukta av tang og tare. Ikke så rart, jeg har det i blodet. Født og oppvokst ved havet og med små avbrekk så har jeg alltid bodd ved sjøen. Mine forfedre i nord har  drevet med fiske og jordbruk langt tilbake i tid.
Denne kjekke båten kaller vi ei kokse.

Og her kommer det bilder fra hjemstedet mitt. Bildene var tatt for en uke siden.


















Tenk på hvor mange år det tar for havet og bølgene å slipe disse steinene runde



Så vil Miro og jeg takke dere som ville se på bildene og vi håper dere kjente litt lukt av tang og tare.
Ha en riktig god kveld alle sammen.
Klem fra meg

3 kommentarer:

  1. Så flotte bilder. Jeg kunne nesten kjenen lukta av tang og tare og sjø.

    SvarSlett
  2. Nydelige stemningsfulle bilder. Gleder meg til sjø og hav i sommer.
    Klem

    SvarSlett
  3. Fine bilder fra en annen verden! Her har vi meteren med snø..... og dårlig med tanglukt.

    Ha en fin dag! Sola skinner vel på Nordmøre i dag også. Her er det grått som vanlig.

    Klem

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg