torsdag 6. mars 2014

Husbruket gave&interiør


Jippi, må jeg bare si.
 Vi har fått ny butikk i kommunen og midt i blinken for meg.
En flott dame og hennes mann har startet butikken etter at de flyttet fra Vesterålen hvor de også drev gave og interiør butikk med samme navn. De tok også med seg skiltet hit til NordMøre.




Og jeg handlet ja, for her var det så mye fint, bare se her:


En flott hylle som ser gammel og brukt ut, men den er ny.
Flotte bokser som jeg bare mååååå ha

Kroker til gardiner og annet


Hun har og en nettbutikk du kan besøke og facebook side. Adressen er: www.hverdagsliv.no.

I dag har jeg fri fra jobb og benyttet dagen til å vaske og rydde. Ennå er det vår følelse her hos oss og sola titter frem, men jeg har hørt det er meldt storm og uvær i løpet av de nærmeste dagene. Ja ikke skal jeg klage for vi har det bra.

Sola titter inn kjøkkenvinduet og da er det koselig å pynte med roser. Brettet er forøvrig kjøpt på Husbruket.







Da vil jeg bare ønske dere alle en fin torsdag kveld.
Klem fra meg.








5 kommentarer:

  1. Hei og takk for butikktipset. :) Jeg må prøve å dra dit en tur. Jeg elsker å kikke i nye butikker og få ideer.
    Og kanskje finner jeg noe nytt å ta med hjem. :)
    Nydelig påskepynt du har laget må jeg si. Har heklet meg noen egg jeg også. Litt må man lage selv om det ikke blir pyntet riktig så mye som til julen. Koselig er det med et ris som det henger egg i . ♥

    SvarSlett
  2. Så artig med en nyetablering! Håper det kommer mange kunder så butikken kommer til å bestå. Skjønner godt fristelsene står i kø....

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar, og velkommen i laget!
    Jeg har ikke noen bestemte mønster, du kan jo søke på nettet. Og så har jeg fått ny maskin, som liksom skulle være så mye bedre... Kan ikke ordentlig med bildeprogrammet osv, kommer kanskje tilbake til dette på bloggen...
    Klem!

    SvarSlett
  4. Så mye fine bilder og fint siden jeg sist var på bloggen din. Faktisk litt vårlig og fint. ;-)

    SvarSlett
  5. Så gøy å ha en slik fristende butikk i nærheten! Ha en flott uke hos deg!

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg