torsdag 20. februar 2014

Lyslykter

Etter arbeidet med nordlandskofta har jeg bestemt meg for å bare lage småting en liten stund fremover. Så da var det bare å finne frem heklekrok og garn
Det er ikke så mye som skal til og fort gjort er det også. Så er det greit å lage opp noen så en har til gaver om det plutselig dukker opp noen som ønsker seg akkurat en slik lykt, he,he

Blonder og charms gjør det lille ekstra. 
Og vips så er dem ferdige
Jeg har vært skikkelig pjusk denne uken. Hoster,nyser og snufser, en liten smittebombe, så jeg har holdt meg hjemme fra jobb.
Da er det viktig å gjøre det trivelig rundt seg, når du syns litt synd på deg selv. 
Jeg har funnet frem det rette lesestoffet for meg, slik at jeg har noe å se frem til når det begynner å klør i fingrene igjen og forkjølelsen har forsvunnet fra kroppen
Da vil jeg bare ønske dere alle en 
riktig fin dag.
Klem fra meg

4 kommentarer:

  1. Aaaaatsjo :) Fine lyslykter. Du er flink. Har du brannsikkerhet i tankene når du lager dem? Håper det. Klem fra mæ:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei har du tatt turen innom her da, så kjekt da. Joda, brannsikkert her i gården, går aldri fra levende lys,vet du.
      Ha en god helg og klem tilbake:-)

      Slett
  2. Hei -god bedring -du e superflink - ;)

    SvarSlett
  3. Nydelige lyslykter! Det er så lekkert med hvitt! Med litt pynt på blir det fest i stua.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg