lørdag 1. februar 2014

Februar

Tenk, vi er allerede kommet til februar.
Her, midt i landet, har det ikke vært nedbør på evigheter og det er farlig tørt ute i naturen. Man kan jo begynne å lure når en får følelse av vår i januar, men det er flott å gå tur i skogen, bare se her:
Min datter, Miro og jeg ruslet en tur opp i skogen like bak huset vårt her om dagen. Vi hadde med oss kakao, brødskive og frukt.
Går vi langt nok opp kommer vi til høyfjellet, men det krever noen timers gange. Vi nøyde oss med en times tur.



Jeg ønsker dere alle en riktig god helg.
I morgen er det klart for en ny tur.

2 kommentarer:

  1. Bildene dine er i sterk kontrast til det jeg ser utafor vinduet, minst en meter med snø! Vi har vært på ski, men fint å gå tur på beina også når det er bart i februar. Det ene bildet gir meg litt hjemlengsel.....

    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Ikkje mye snø her nord heller.. Har både plen og fortau bart, men is som er skummel enkelte plasser.. Artig å se de gamle stirikeheftene dine i et tidligere innlegg, har en del liggende, og morsomt å se at ting kommer tilbake ;o) Klem

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg