mandag 20. januar 2014

Dagen i dag

Dagen i dag har vært så fin.
Jeg hadde fri etter arbeidshelg.Været var på hele 3-4 pluss. Og her ute ved kysten er det ikke mye snø å skryte av. Derfor hadde jeg bestemt meg for å rusle en tur i skogen og bare lytte til stillheten.
       
Miro hørte mange lyder som jeg ikke fikk med meg.
Her er det merker etter en av stormene før jul.
Så ruslet vi ned til sjøen

Når kvelden siger på er det å finne frem strikketøyet
Og tenne lys
Ønsker dere også en riktig fin kveld og uke. Klem til dere alle fra meg.

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder du tar. :)
    Det har vært en nydelig vinter hos oss. Og i dag har det vært riktig mildt og fint.
    Jeg har også tent lys i kveld, men har startet på å strikke på et lappeteppe (les pute). Norgesglassene er såå anvendelige og du har pyntet de riktig flott.
    Ønsker deg en fin strikkekveld. :)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar!
    Jeg ser at folk er innom dette innlegget, men skriver ikke kommentar.
    Kanskje det var gørr lagt fram?
    Du har nydelige bilder!
    Klem fra nord!

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg