lørdag 21. desember 2013

God jul og godt nytt år.

Tiden er kommet for å ønske dere alle en riktig god jul.
Vi har pyntet juletreet og har bare noe småtteri som skal fikses i morgen.
Jeg skal jobbe en del i romjula, men får og tid til å slappe av og kose meg. 
Jeg skal blant annet kose meg med denne boken:


Det er min bror, Einar Gjærevold som er forfatteren  for denne vakre boken.
 Han er oppvokst i Ålen og har skrevet om gamle dager i Ålen og Haltdalen  fra perioden 1870-1970.  Boken er full av historie og vakre bilder. 
Til slutt  vil jeg igjen ønske dere en riktig god jul og ett godt nytt år. Klem fra meg.

4 kommentarer:

  1. Ønsker deg ei riktig god jul!

    SvarSlett
  2. Denne boka hadde vært noe for meg. Jeg hadde sommerjobb på Nordpå i Aunegrenda på slutten av 60-tallet. Artig tittel! Jeg synes jeg hører dialekta.

    Riktig god jul!

    Klem

    SvarSlett
  3. God jul til deg også ;o)
    Nordlandskofta finnes forresten i ei strikkebok som heter" Norsk Strikk-fra tradisjon til mote", den har æ strikka etter. Der e den strikka i Rauma 3tr garn

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg