lørdag 28. september 2013

Fantastiske dager i Tromsø, nordens Paris


Jeg er så heldig å ha mye slekt i Tromsø distriktet og i uken som var tok min mann og jeg fly fra Værnes og til Tromsø for å møte familien. Vi var heldige med været og fikk noen flotte dager der oppe.
Vi hadde en dag i selve byen og da måtte vi ta fjellheisen for å få ett overblikk over byen og området i flotte høstfarger. Jeg trosset høydeskrekken og angrer ikke, bare se her:
Mitt søskenbarn, hennes mann og meg på utsikten.
Etter turen var det lunsj og en pils på Skarven før vi dro hjem til Vikran som ligger ett lite stykke utenfor byen.
En liten tur i fjæra på Vikran.
På denne øya er det faktisk moskus, så der går man iland på eget ansvar, vi valgte å holde oss på trygg grunn.
Tusen takk til Tromsø og slekta som tok så godt i mot oss. Vi gleder oss til vi møtes igjen.

1 kommentar:

  1. Så kjempefine bilder du har tatt av verdens fineste by:)
    Etter å ha sett bildene, slo det meg at jeg ikke har vært på
    fjellheisen på minst ti år. På tide å gjøre noe med det...

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg