onsdag 14. august 2013

Sommerens håndarbeid

Jeg kan ikke skryte av at jeg har vært så veldig kreativ denne sommeren, men litt har det blitt. Dette skulle egentlig bli en genser, men så fant jeg ut at den passet best uten armer, så da ble dette resultatet. Strikket og heklet i bomullsgarn og deilig å ha på. Hadde ikke noe oppskrift, den kom bare av seg selv.

Jeg har anskaffet meg en ny mobil i sommer. En xperia z, kjempe fornøyd med den, men den er litt stor. Det er liksom ikke bare å putte den i en liten lomme og siden jeg liker å ta bilder med den når jeg er ute og går tur måtte jeg finne en løsning. Bomullsgarnet og heklekroken ble igjen funnet frem og i full fart ble det en mobilveske.
Jeg sydde på ett borelås under klaffen, men det hadde og vært greit med en stor trykknapp. Pyntet med en blondekant og en knapp. Enkelt og greit. Den er allerede tatt i bruk og fungerer som den skal. Dett var dett for denne gang. Ha en flott dag alle sammen. Klem fra meg.

2 kommentarer:

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg