torsdag 8. august 2013

Skal jeg strikke deg en bil?

Hei og hå alle sammen. Torsdag og fri dag. Da blir det litt pusling både med det ene og det andre. Men først må jeg vise dere den flotte bilen som står utenfor husfliden på Oppdal. Der har noen like godt strikket seg en bil. He,he den var bare så fin altså, bare se her:
Legg merke til det flotte paret inne i bilen.
Jeg er så heldig å ha en venninne som er lappegal, hun er også blogger og hennes blogg heter ganske enkelt "lappegal". Jeg fikk sommergave av henne her om dagen. En flott veske som jeg kan bruke både som toalettveske eller til å ha heklingen min i f.eks.
Siden jeg jobber i hjemmetjenesten, mente hun at dette motivet passet bra til meg og det er jeg så enig i.
På baksiden har hun sydd inn navnet mitt.
Heldige meg:-). Nå ser jeg solen begynner å bryte seg igjennom skydekket, så da er det bare å svinge seg rundt. Ha en riktig fin dag alle sammen.

4 kommentarer:

  1. skulle gjerne hatt en slik bil jeg. kanskje det er mitt neste prosjekt.

    SvarSlett
  2. Spesiell bil ja. Takk for titten.
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Jeg har sendt deg en e-post. Jeg håper adressen ble riktig. Si ifra hvis du ikke får e-posten ;)
    Fortsatt god sommer.
    Hilsen fra Wenche

    SvarSlett
  4. Artig bil! :-)
    Så fin veske venninna di har laget til deg, koselig sommergave!

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg