onsdag 1. mai 2013

Vår

Så er vårvasken i stua unnagjort og jeg har gledet meg til å ta ned gardinene og henge opp nye. Jeg har fått tak i noen vakre overlaken som jeg hadde lyst til å bruke som gardiner. Jeg var kjempe spent på hvordan de skulle ta seg ut. Jeg ble riktig så fornøyd med resultatet. Våren er så vidt kommet her hos oss og det er deilig å se hva som våkner til liv. Flotte røde naust i MålabuktaNoe er gammelt og grått, men vakker alikevellOg her i bukta tok jeg mine første svømmetak i 1969

2 kommentarer:

  1. Du har all grunn til å være fornøyd med de nye gardinene dine. Det ble kjempefint. Kan lure på hvor du får tak i slike skatter? Arv eller loppemarked?
    Koselig med bilder fra en normal vår for en utflytta nordmøring.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ingunn.
      Jo disse ble kjøpt på antikk messen på Lillehammer. En bekjent av meg fikk med seg penger for å se etter slike skatter. Så med hjelp av kamera på mobilen og meldinger frem og tilbake ble dem mine.

      Slett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg