onsdag 22. mai 2013

Pinse og sommerfølelse

Mmed pinse helgen kom også sommervarmen. Helt fantastisk. Og det beste av alt, jeg hadde fri. Det var bare å flytte ut på terrassen.Soling og grilling. Jeg håper det blir mange slike dager i sommer. Meeen det var i helgen. I dag er det 8 grader og det øser ned i bøtter og spann. Da er det bare å kose seg inne og det gjør jeg mens jeg venter på at sommeren skal komme tilbake. Nå har jeg funnet frem heklingen. Har startet på ett langtids prosjekt, sengeteppe. Ja det blir ikke til dobbelseng nei, det har jeg ihvertfall ikke tålmodighet til, men en 90 seng kanskje. Lekre pastell farger og mønsteret blir etter hvert som det vokser, tenker jeg. Så må jeg bare vise frem disse artige happy lights som jeg har kjøpt. Søte hva? Ønsker dere alle en riktig fin uke. Klem fra meg.

7 kommentarer:

  1. Ja, sommerfølelsen var deilig den så lenge den varte! 2.pinsedag starta med 19 grader i sju-tida om morgenen i Trondheim, men da vi kom til Beitostølen, var det 7 grader og regn - så på med langbuksa.
    Nå i kveld er det kun 3 plussgrader....
    Men jeg har plenty jeg skal strikke og to nye lydbøker på vent. I morgen skal jeg bake flatbrød.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Bor du på Tustna. Der var jeg mye som barn. var med på hytta til en venninne.Lurer på om det het Tømmervåg der. En gang syklet vi rundt hele øyen. Kjmpefin øy.Jeg er fra Kr.sund men er gift i Bergen. Ser flott ut det hekleprosjektet ditt.
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt å høre. Ja det er jo mange fra Kristiansund (byn oss)som har hytte her på øya. Jeg er oppvokst her. Men det var pga feriehuset vi kjøpte som gjorde at vi ville flytte ut hit fra Ballsund. Vi trivest så godt her ute.
      Klem fra mæ.

      Slett
  3. Sånn har vi har vi det også. Men jeg tåler litt regn etter den flotte pinsehelga!
    Ha en fin dag innomhus! Klem :)

    SvarSlett
  4. Godt at værmeldingen sier dere skal få fint vær i helga ;o) Her har sola skint fra skyfri himmel i et par uker, så nå hadde bakken hatt godt av litt natteregn, men det lar visst vente på seg. Stilig lyslenke du har, hvor kommer den fra? Trenger noe oppmuntrende på arbeidsrommet..
    God helg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg.
      Takk for kommentar på bloggen min.
      Lyslenken kommer fra Allehaande. Jeg gikk inn på facebook siden deres og sendte melding via den og vips så hadde jeg en pakke med den lenken jeg ønsket meg i posten. Det er lenker på 20 og 30 kuler.
      Ha en riktig fin dag og uke.
      Klem fra meg.

      Slett
  5. Å, så fine bilder fra varme pinsedager! Kjempelekkert bord og lekker mat. Ser at vi begge har "fuglekopper", men mine er grå og vide. Koselig! ;) Lyslenka er stilig. Jeg har også gått til innkjøp av en - til uteplassen. Med fugler på... og solcelle. Må få den ut i morra tenker jeg! Angret litt på at jeg ikke kjøpte i farge. Den er hvit. ;)
    Tuuuusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Jeg ble så glad for det, og jeg gleder meg slik til at vi kan treffes! Glad i deg også, fine, gode du! Klem fra Ingelin

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg