onsdag 17. april 2013

Ny poncho igjen

Joda, det ble heklet en ny poncho igjen. En kort modell denne gangen. Utrolig lett å hekle, fastmasker og luftmasker. Garnet er Mandarin petit, bomullsgarn og mønsteret er som vanlig fra Drops. Ja det var jo fort gjort. Nå har jeg fått spørsmål om ny tøfler til min datter, hun har vært å kjøpt garn selv. Og innimellom blir det heklet noen kluter i pastellfarger, tenker jeg. Har ikke lyst på noen store prosjekt nå når vi går mot lysere tider.

De neste bildene er tatt i helgen som var. Flott sol og siste rest av snø. Skygger. Litt artig dette bilde av min datter, Miro og meg, syns jeg. På mandagen så våknet vi til sommer. Termostaten viste 18 hele grader og det meste av snø forsvant. Nå må det bare sies at det varte ikke så lenge da med slik høy temperatur, men uansett regn og blåst, våren er her. Tjooghei.

1 kommentar:

  1. Der var du heldig. Sånne sneller er jo ikke lett å fa tak i mere.
    Klemz

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg