onsdag 3. april 2013

Jeg har en svakhet......

Ja, jeg har en svakhet for bokser og skrin og gamle ting, men det har dere sikkert skjønt.Noen vil sikkert si at jeg har flere svakheter og det er helt sikkert sant. Nå er påsken ferdig og jeg har satt frem disse boksene. Jeg kjøpte dem på Epla. Disse tre er jo bare så skjønne. Det er en nydelig blåfarge på dem og ett artig motiv. Butikken til Ingalai på Epla solgte disse til meg. Når jeg først var på handel på Epla butikker, ble det flere ting som fant veien hjem til meg. Denne boksen solgte Gudbjørg Kvisle til meg. Så skjønn den også. Tove Wiik solgte meg disse vakre børstene. De skal få plass på ett toalettbord på soverommet når det er pusset opp. Da vi var på besøk hos mamma før påske var jeg så heldig å få dette settet med teskjeer. Hun har arvet dem etter en tante som bodde i Tromsø.Skjeene er sølv og emalje. De er helt nydelige og skal ikke stues vekk i ett skap, men få en plass så jeg kan se dem hele tiden. Jeg fikk og en bygdebok fra Hasvik på Sørøya og det er jo midt i blinken når jeg holder på med slektstudier. dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">

4 kommentarer:

  1. Så mye fint du har funnet....blir vel noe når du kommer til Karpathos igjen også sikkert :-)

    SvarSlett
  2. Der var det mange flotte bokser. Og så fine skjeer du fikk :) Kjekt å ha ting med minner. :)

    SvarSlett
  3. Her var mange fine ting, både kjøpt og arva.

    Ynskjer deg fine aprildagar.
    Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Bokser blir det aldri nok av. dine er flotte. De flotte skjeene da.Der var du heldig. Kjekt også at noen som setter pris på det får de.
    klemz

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg