onsdag 17. april 2013

Gamle sneller

Lenge,lenge har jeg vært på utkikk etter slike sneller. Og plutselig via facebook, kom jeg over en antikk og bruktbutikk som hadde slike. Jeg sendte en mail og fikk svar. Joda, mannen var hyggelig og ville sende meg noen. Dyr var han heller ikke må jeg si og i går kom de. Se her: Butikken heter Skattekista antikk og brukt og holder til i Bodø. Kjekt å ha dem til pynt med blonder på, ikke sant? Jeg fikk en pakke til den dagen. Det var nye kjøkkenhåndkle fra butikken Lille Maison i Molde. De hadde salg og da var jeg snar å bestille 4 stk. Jeg har tenkt å brodere monogram på de. Har aldri gjort det før, men mann må no prøve. Til slutt vil jeg takke for fine kommentarer på innleggene mine og velkommen til nye følgere. Jeg ønsker dere alle en innholdsrik og fin uke videre. Stor klem fra meg.

8 kommentarer:

  1. Nytt liv til gamle sneller! Artig vri!

    Ha en strålende torsdag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Åååå! Såå fine! Sånne er jeg også svak for, jeg har noen sneller til en rokk, men dine tok virkelig kaka. Lekkert med blonder på!
    Nå gleder jeg meg til du skal komme innom, såå hyggelig å høre at dere skal være i nærheten.
    Og takk for kommentar i bloggen, det er så hyggelig å få! Klem og ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hyggelig besøk i bloggen min!
    Fin blogg du har, legger meg til som følger jeg :)
    Du lurte på hvor jeg kjøper isoporhoder; Panduro.com Rimlig og bra!
    God helg! Klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt at du la deg til som følger, velkommen skal du være. Takk for tipset, skal sjekke med Ponduro og bestille meg ett slikt hode.
      Ha en fin dag.:-)

      Slett
  4. Glemte å si at jeg digger de gamle snellene!!!!

    SvarSlett
  5. Hei!
    Takk for hyggelig melding hos meg!

    Så fine sneller du fikk tak i! Det ble veldig dekorativt med bånd på! Jeg har noen gamle trådsneller i tre etter min svigermor, og de har jeg fremme på syrommet mitt!

    Ha en flott dag nordpå!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Takk for hyggelig melding hos meg!
    Og velkommen som følger!
    Du holder på med mye spennende. Jeg
    setter deg opp på blogglista mi!

    SvarSlett
  7. Hei Ann-Jorun, jeg fant deg til Britts-blogg og sender deg hjertelige hilsen. Jeg heter Viola og blogge siden fem monater... og det er så veldig fint å se hva lage andre og å kommunisere med hverandre. Min første ferie i Norge var ved Molde - vi var til Tingvollfjord hos Budil og Tore. Det var herlig. Siden jeg elsker Norge :-)
    Ha en fin uke og jeg gleder meg å se hva lage du videre.

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg