onsdag 27. mars 2013

Strikking og maling


Jeg tenker vår og sommer for tiden, selv om det akkurat for øyeblikket laver ned med snø. Nå har jeg startet på en poncho. Den skal bli deilig å slenge på seg en sval sommerkveld. I sommer som var savnet jeg akkurat en slik en nemlig. Den er strikket i bomullsgarn på pinner nr 7. Garn og mønster har jeg kjøpt via nettsiden til Drops design. Det er ikke så ofte jeg maler og jeg er ikke noe spesielt profesjonell akkurat, he he, men plutselig fikk jeg så lyst til å male ett bilde.Dette ble resultatet. Jeg kaller det mitt Finnmark, Sørøya Klem fra meg til dere alle.

4 kommentarer:

  1. Hei.
    Påskesnø er det kommet ja..om den bare hadde kommet ned ferdigmåket :)
    Nydelig mønster du strikker må jeg si.
    Heldig du er som kan male landskapsbilder..fint blålig landskap. Klem, Birgit.

    SvarSlett
  2. Så fint bilde, og så lekker poncho. Den blir deilig til sommeren. Vi får vel se bilde av det ferdige produktet når den er ferdig. :-) her er været nokså kjipt, men det er mye trivelig å foreta seg inne. Strikking, lesing og tur med vovsemor blir det jo uansett vær. Ha ei riktig fin påske! Klem fra din venninne Eva :-)

    SvarSlett
  3. Endelig er jeg tilbake i bloggeland igjen :)

    Har kosa meg å lest gjennom dine innlegg siden sist jeg var innom her, og wow så mye flott du har skapt - enten det er med garn eller pensel :) :)

    Våren har ingen planer om å komme her oppe - men dagene er fylt med sol og hvitt landskap :)

    Varm klem nordfra :)

    SvarSlett
  4. Flott poncho du hekler på. Det er like greit å begynne litt iforkant plutselig er snøen borte og man trenger lettere plagg. Fint bilde du har malt i nydelige farger. Jeg ønsker deg en superdag. Jeg nyter kaffien litt før jeg skal gå på jobb. ;-)

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg