lørdag 9. februar 2013

Til mamma


Det er evigheter siden jeg malte noe, men nå har mamma ønsket at jeg skulle male på en skapdør til henne. Hun har ventet lenge og syns vel at det trekker noe ut. Så da måtte jeg bare ta meg selv i nakken å finne frem maling og pensler. Men du verden hvor artig det er, hadde nesten glemt det. Her har jeg nettopp startet. Mønsteret er av Tone Bergli Joner.
Denne helgen ser ut til å bli utrolig fin når det gjelder været, kaldt og sol. Og i morgen er det jo til og med morsdag. Regner med at min datter med fam. dukker opp. Det er veldig koselig å bli husket på og få en klem for at hun syns jeg har vært en god mamma. Hun er egentlig veldig flink til det selv om det ikke er morsdag. Selv har jeg bestilt blomster til min mamma, hun bor ett stykke unna så det er ikke bare å stikke innom henne, men da blir det å ringe å skravle litt og ønske henne en riktig god morsdag. Ønsker dere alle en riktig god helg og til dere som er mødre, en riktig god morsdag.

8 kommentarer:

  1. Så flink du er å male! Og det er koselig å sette pris på mor, og bli satt pris på som mor;) Fine vinterbilder! Jeg har også knipset ute i dag;)

    SvarSlett
  2. Å, gleder meg til å se det ferdig! Veldig hyggelig innlegg! Klem og ha en fin morsdag!

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Er sikker på at din mamma ble gald! Det er viktig å ta vare på sine nærmeste og si det til dem;o))
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Så flink du er! Er sikker på at din mamma ble gald! Det er viktig å ta vare på sine nærmeste og si det til dem;o))
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Så flott det ser ut det du maler, et nydelig blomstermotiv.

    SvarSlett
  6. Kjempefint det du maler, kan tenke meg mottakeren blir glad!
    Ha en fin helg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. God kveld! Takk for hyggelig kommentar :) Jeg er også fra Finnmark. Ser på bloggen din at du driver med slektsforskning, det er jo utrulig spennende. Jeg har også litt av vært i blodet, men det har nok de fleste fra Finnmark ;) Har en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Næh, sååå nydelig! Du er virkelig flink med
    malekosten!
    Nydelige de andre bildene også!:)
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
    Ønsker deg en fin ny uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg