torsdag 21. februar 2013

Strikkedilla


Tidligere i ett innlegg viste jeg frem en hals jeg har strikket meg her på bloggen. Viste den og frem på Instagram og det fikk jo ett par av mine venninner se, så da ønsket de seg en slik hals også, etterhvert kom jo og min datter å ville ha en. Det var bare å legge turen til nærmeste garn butikk. Og der fant jeg dette deilige garnet. I skrivende stund er jeg ferdig med alle tre og den fjerde var jo til meg selv. Når man strikker med pinne nr 7 og tykt deilig garn så tar man bare ett par kvelder på en slik hals. Mønsteret er fra Drops Design. Og mens jeg går her og pusler og venter på våren er det kjekt å pynte med blomster og finne frem noe som gjør det litt trivelig og vårlig selv om det sludder og blåser ute. Da er det en kort arbeidsdag igjen så tar jeg helg. Vi blir å besøke martnaen på Røros i helga. God helg alle sammen. Klem fra meg.

3 kommentarer:

  1. Nydelige deilige halser du har strikket.
    De blir gode å ha på.
    God tur til Rørosmartnan. Det regner jeg med blir en opplevelse. Klem.

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine halser du har laget. kjempeflott garn også. Ikke rart at du falt for det.God helg til deg.
    klem

    SvarSlett
  3. Nydelige halser i kjempefine farger! Nå ble jeg frista til å sette en slik hals på strikkelista mi.

    Ønsker god helg på Røros!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg