torsdag 21. februar 2013

Deilige muffins

Plutselig så har det gått en tid siden sist jeg blogget. Dagene flyr av sted. Jeg vil starte med å vise dere hva min kjære datter ordnet til morsdagen. Ser det ikke lekkert ut. Og muffinsen smakte like godt som de ser ut. Fatet var også med i gaven.

Så fikk jeg dette koselige kortet. Som dere ser er det også fra barnebarnet mitt, han kaller meg mor, noe vi har nordfra, der sier vi mor for bestemor. Dette er verdt gull for meg og jeg tar godt vare på kortene jeg får. Som jeg sa tidligere så flyr dagene. Snart er februar en sagablott og vi går inn i ustabile mars. En måned som kan gi oss mye snø, men også følelsen av vår her på disse kanter. Kjenner jeg lengter etter vår og sommer og drømmer meg bort når jeg rusler nede ved sjøen. Snart, om bare en liten stund så kan vi nyte varme dager ved sjøkanten.

1 kommentar:

  1. Fine bilde !
    Og muffinsane ser knallgode ut..
    Headeren din er også flott.
    Tida går ja, snart vår.. heldigvis.
    Ha ei fin helg.
    Anne-Mari

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg