torsdag 31. januar 2013

Bokmerker

Hei alle sammen. Denne uken har jeg laget bokmerker. Har plukket opp tips fra andre bloggere og noe har jeg jo selvfølgelig kommet på selv. Artig var det ihvertfall å lage dem for det var så fort gjort liksom. Jeg heklet en remse på ca 8 cm bred og 25 cm lang i bomullsgarn og i fastmasker med en blondekant i rundt. Så var det bare å feste på blonder og perler eller det man har for hånden. Fin måte å bli kvitt rest garn på.
Og når jeg først var i gang med nye ideer ble det også fikset litt på en skrive bok. Har altid tenkt at det hadde vært lurt å skrive opp hvordan f.eks julen har vært. Hva bakte jeg og hva lagde jeg av dekorasjoner, hvem var på besøk, hva må jeg huske på til neste jul. Eller påske, eller andre høytider. Rett og slett en liten minne/huske bok. Kjekt å ha for slike som er så glemsk som meg.
I dag er siste dagen i Januar. Måneden har gått veldig fort. Ja,ja det er nå ikke så rart når jeg sov bort halve måneden i influensa. Sola er lengre og lengre oppe. Dagene blir sakte lysere og lysere. Avslutter dette innlegget med bilder tatt ute med mobilkamera.
Jeg syns det er sa flått å se på isen som danner seg på bergene. Når solen skinner på den ser det ut som det er milioner av krystaller. Fantastisk. Ut å se på naturen folkens. Ha en riktig så fin dag videre. Snart er det helg igjen. Klem til dere alle.

3 kommentarer:

  1. Så nydelige bokmerker du har laget :)
    Boka er jo en super ide.Har tenkt det samme jeg også, men det har bare blitt med tanken.
    Fine ting og flott pynta.
    Går hjem igjen :) og ønsker deg en flott dag videre. Klem, Birgit.

    SvarSlett
  2. Så kreativ du er Ann-Jorun,mye fint du lager :-)

    SvarSlett
  3. Herlige bokmerker! Og minneboka blei bare skjønn :)

    Enig med deg, naturen er reine kunstverket - og blir så glad for at du deler vakre bilder med oss andre :)

    Ha en fin søndag

    Klem nordfra

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg