lørdag 22. desember 2012

Kosedag med barnebarnet

Barnebarnet mitt var på overnattingshelg hos oss for 14 dager siden. Vi koste oss med mye, blant annet kortlaging. Det er så koselig å lage egne kort og sende til familie og venner. Jeg elsker å få julebrev og kort. Skjønner ikke hvorfor folk har sluttet med den tradisjonen så koselig som det er. Ja, ja det er vel mye å ordne før jul og alt får en bare ikke tid til. Her er ihvertfall gullgutten hennes mor i full konsentrasjon.
Vi har vært så heldig å ha ett nydelig vær i desember. Skikkelig kalt så man må bare pakke godt med klær på seg. Nå har sola snudd og det er jo deilig å tenke på.
Hei på deg, skal vi leke, tenker vel Miro her.
Pussig, men jeg får alltid en så merkelig følelse når jeg går inn i denne skogen og det er så deilig å gå ut av den igjen.
På turen passerte jeg barndomshjemmet mitt.
Tilslutt ett lite stemningsbide. Tatt kl 07.00 etter en luftetur med Miro før jeg drar på jobb.

1 kommentar:

  1. Herlige kort! Skjønner godt at du holder på tradisjonen - jeg skriver julebrev og har ingen planer om å slutte med det :)

    God juleklem nordfra

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg