onsdag 5. desember 2012

Juletreduk


For ett par år siden sydde jeg meg duk for å ha under juletreet. Kan ikke si at det var gjort i en håndvending. men fin ble den når den endelig ble ferdig.
Huttetu hvor kalt det er om dagen. Her midt i landet er vi ikke så vant med kulde i så lang tid av gangen. Og vinden gjør det jo enda kaldere også. Men det er ett vakkert lys både dag og natt, med sola på dagen og en klar og stor måne på natten. Jeg er jo slik at jeg lar meg fasinere av naturen. Blir hele tiden forundret av ting og detaljer som er rene kunstverket. Denne gangen ble det noen bilder av isen langs veien vi går.
Utenfor huset har det kommet litt pynt også. Hadde ikke gjort noe om vi hadde fått litt snø. Det ser litt renere og penere ut, men den kommer vel den og etterhvert.
Ønsker dere alle en god førjuls tid. Man må prøve å nyte den uten alt for mye stress.

3 kommentarer:

  1. Rålekker juletreduk...å så koselig med juletrær ute a gitt!Ivrig du ja vil æ sei ;-)

    SvarSlett
  2. Nam, julebrøda og krumkakene under ser gode ut !!!
    Og så fint du har pynta.
    Flott juletreduk, er det applikasjon ?

    Ynskjer deg ei fin adventstid vidare
    Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Rålekker juletreduk! Og fantastisk flotte og stemningsfulle bilder du har tatt! Likte kransen med skallan i - synd æ har kasta alle inntørka skalla her i huset før æ så for en GENIAL måte man kan pynte med de!

    Klem, Lene Sofie

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg