søndag 30. desember 2012

Godt nytt år

Skrivehjørnet
Hei alle sammen. Tenk at vi går inn i ett nytt år i morgen natt. Jula har vært utrolig avslappende og rolig. Jeg har hatt en del fridager og de dagene er bare brukt til å slappe av og kose seg. Min kjære datter og kjæresten inviterte oss på kvelds hjemme hos seg her om kvelden. Må si jeg setter så stor pris på å bli buden bort og få servert. Og som dere ser var det ikke noe å si på serveringen.
Vår kjære Miro har fått flere julegaver. Han er veldig glad i lekene sine, men dem kan få hard medfart når leken blir for ivrig. Denne bamse-kua var en favoritt. kan ikke tenke meg at den varer så mye lenger.
I rom julen fikk jeg startet på en ny Skappel genser. Den første jeg strikket er så deilig og jeg har brukt den mye. Jeg har valgt to ulike farger, natur og lys blå.Delikate farger.
Vi har hatt ett fantastisk flott vær her i hele desember måned. Kaldt og stabilt. Selvfølgelig måtte det komme litt uvær i romjula,men stormen som var meldt ble ikke så hard allikevel så det gikk jo bra. Nå er det pluss grader og såpe glatt. Da er det viktig å sko seg skikkelig om en skal rusle seg en tur. Man skal ikke klage, vi er jo så heldige å ha sola hele året
Ja,ja, snart er jula over for denne gang. Det går så alt for fort, vi får bare nyte de dagene vi har igjen. Dette året har jeg for en gang skyld bestemt meg for å avgi ett nytt års løfte. Det er å bli flinkere til å holde kontakten med familien, spesielt de som bor ett stykke unna. Vi må bli flinkere til å sende en mail og ta en telefon litt oftere. Jeg skal jobbe nyttårs helgen så utenom det blir vi bare å slappe av. ØNSKER DERE ALLE ETT RIKTIG GODT NYTT ÅR. Så sees vi snart igjen. Klem fra meg.

3 kommentarer:

  1. Koseleg innlegg om julefeiringa di.
    Alltid kjekt å besøke bloggen din.
    Takk for dei fine kommentarane gjennom året.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Så fin jul du har hatt :)

    Takk for koselige kommentarer hos meg i året som har gått :) :)

    Varme nyttårsklemma nordfra!

    SvarSlett
  3. Masse koselige bilder! Så fin Dorthe genseren blir :)

    Håper du får et flott nytt kreativt år du også!

    Klem!

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg