lørdag 22. desember 2012

GOD JUL


Da er tiden kommet for å ønske dere alle en riktig god jul. I dag kom mannen min hjem med juletre. Min svoger står og selger juletrer i Kristiansund. I år var det fjelledelgran fra Åndalsnes han solgte. Egentlig skal det vel stå å avklimatisere seg før man tar det inn, men det hadde ikke fruen i huset, nemlig meg planer om. Så som dere ser så er det ferdig pyntet.
Noe av det som blir tatt frem til jul har jeg hatt i mange år. Og jeg har laget det selv blant annet denne duken og bildene som henger ved ovnen.
Nissene jeg laget til jul er ferdige.
I år får jeg en del fri i jula. Hadde egentlig kveldsvakt på juleaften, men siden jeg hadde det i fjor så slipper jeg i år. Venter sønnen i huset og kjæresten hjem på lillejule aften. Ellers kommer barna på besøk utover i rom jula. Jeg hadde tenkt å ta frem garnet jeg kjøpte for evigheter siden og strikke meg en Skappel genser nr to. Og så skal jeg nyte freden og roen med familien og en vennekveld. Selvfølgelig skal jeg og ta en titt inn på de koselige bloggene jeg følger. Igjen vil jeg ønske dere er riktig god jul. Takk for alle fine kommentarer dere legger igjen på bloggen min og så kjekt at dere besøker min blogg. Klem til dere alle.

3 kommentarer:

  1. Det er så koselig å ta frem de samme juletingene hvert år.
    Og julefreden senker seg når treet er pyntet, Det er det siste jeg gjør som forberedelser til julen.
    Ønsker deg ei god jul og et godt nytt år. Klem.

    SvarSlett
  2. Kor mykje koselege ting du pyntar med.
    Flinke dame som lagar så mykje sjøl.

    Eg ynskjer deg og din ei God og fredeleg Jul.
    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det. God jul til dere. Snakket akkurat med Lisbeth i telefonen. Vi bruker å ringes på julaften. Stor juleklem :-)

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg