onsdag 5. desember 2012

Desember måned

Hei og hå hvor dagene går. Det blir ikke så mye tid til bloggen, men nå har jeg en uke ferie og da får jeg bedre tid. Min datter, barnebarn og jeg pleier å ha noen "kvalitets kvelder" før jul. Tirsdag i forrige uke var det maling av adventskalender. Så koser vi oss med varm sjokolade og pepperkaker.
Den gamle adventsstaken etter min svigerinne er satt frem. Den skaper en flott stemning.
Jeg pleier å ta frem nissene litt etter litt. Og denne gangen fikk Bergen nissene komme først på plass. Er så betatt av dem for de ser så lure ut. Gode norske nisser.
Da vi kjøpte dette huset fant jeg en gammel juletrefot. Den er jo altfor liten til å ha ett stort juletre i, så da blir den lysestake i stedet. Den er jo så fin.
Joda. Det er jo julestemning i huset vårt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg