mandag 1. oktober 2012

Velkommen til fantastiske Oktober.

Tenk at det plutselig er blitt oktober. Og da begynner hjernen min å skru seg på julegave modus. Mye å gjøre fremover. Nisser som skal få klær. Det må strikkes og syes. Håper dere ikke syns jeg er altfor gal som begynner alt nå, men det er jo så koselig. Jeg elsker denne måneden. Kosemose måned. Denne helgen var jo helt fantastisk.Hadde overnattings besøk av barnebarnet. Og da ble det å se film, drikke brus og spise godteri. Vi fikk ryddet i hage og på terrassen.Gått tur og avsluttet helgen med ribbe og pinnekjøtt (som var fra i fjor), smakte nydelig. Vi får håpe at denne måneden gir oss mange flotte dager værmessig.
Med disse flotte fargene ønsker jeg dere alle en flott Oktober. Håper kreativiteten blir like fargerik som naturen vi omgir oss med. Klem fra meg.

3 kommentarer:

  1. Aldeles nydelege bilder !
    Hausten sine fargar er fantastiske.
    Lurt å begynne med julegåver, tida flyg så det er greit å tenke gjennom kva ein skal gi.

    God mandagskveld !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!..slik oktober kan vise seg å bli..og det går fort mot jul, så det er nok bare å begynne på juleproduksjonen:)
    Ha en god oktoberstart, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Ja, nå er det jammen snart tid for julegaver...iallefall når det skal produseres i heimen! Julen er i så måte i mine tanker hele året!
    Takk for besøk på min blogg, det er så koselig.
    Flotte bilder fra en forhåpentligvis mild oktober.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg