onsdag 24. oktober 2012

Noe nytt og noe gammelt

Fikk fult av lapper som mamma har strikket og heklet, men ikke orket å gjøre noe med. Så nå har jeg forbarmet meg over dem og får sette meg ned å spekulere litt på hva jeg skal lage ut av disse lappene, det er jo så mye en kan gjøre med dem.
Å så fikk jeg min mors gamle strikkebok. Toppers å sitte å bla i denne. Kanskje finner man noen oppskrifter man kan prøve seg på..:-)
Som seg hør og bør ble det ett besøk på den lokale garnbutikken i Åfjord i helga. Og plutselig hadde jeg bare handlet noe alpaca garn, så da blir det faktisk en ny Skappel genser. Denne gangen i Drops Alpaca og Iris Alpaca. Gudene skal vite når jeg skal få tid til å strikke genseren, for jeg har hodet fult av andre ting som BARE MÅ GJØRES. Ja, ja, slik går no dagan. Ha en fin kveld alle sammen

3 kommentarer:

  1. Fine lappar iallfall, så dei blir nok fint sett saman. Og ekstra kjekt når det er laga av mor di.
    Lukke til med gensaren !

    Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Så kjekt å få slikke fine lappar av mor.....ja dette kan bli spennandes å sette saman.
    Artig med strikkeboka....
    God helg til deg.

    SvarSlett
  3. Herlige lapper! Gleder meg til å se hva du lager av dem :)

    Og HELDIGE du som fikk gammel strikkebok!

    Akkurat ferdig med min 2. "Dorthe" - så får jeg se om det blir et par til....må iallefall få unnagjort en del andre prosjekter først ;)

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg