onsdag 17. oktober 2012

Man må begynne å kle seg godt.

Derfor har jeg strikket meg lue, hals og pulsvarmere. Jeg hadde så mye restgarn i Drops Alaska. Tykke pinner så da går det utrolig hurtig.
Jeg liker så godt denne type luer, de kler meg best, trur jeg. Deilig og varme var både luen, halsen og pulsvarmerne. Mønsteret har jeg funnet på selv. I dag fikk jeg spisestuen jeg har kjøpt meg. Så når mannen i huset la om dekk på bilen, monterte jeg stoler. Alt er jo flatpakket i dag så det var bare å sette i gang. Etter noen timer oppdaget jeg at tre av stolene var montert feil. Tørket svetten, skravlet med meg selv, ikke noe for barneører akkurat. Demonterer og starter på nytt igjen.Nå sitter jeg i godstolen og er kjempe fornøyd med meg selv når jeg titter på vår nye spisestue. Ønsker dere alle en fin onsdags kveld.

6 kommentarer:

  1. Så flink du er som finner på mønster selv! Disse så jo riktig gode ut. Ja, det er tid for varmere plagg. Her ligger snøen, og bilen min med sommerdakk er parkert noen dager. Så strikker jeg votter.

    Ha en fin kveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Enig i at det er på tide å kle seg med noe varmt, fint og hjemmelaget;)

    SvarSlett
  3. Så fint sett du har laget! Det blir nok godt og varmt i vinter, og ekstra koselig med eget design :-). Ha en fin kveld. Er i vakre Svolvær på kurs. Klem:-)
    PS! Vil se de nye spisestumøblene.....

    SvarSlett
  4. Hei,
    Så flott sett du har laga.....det varmar nok godt når kulda sett inn. Du er flink som lagar mønster sjølv :))
    God helg til deg.

    SvarSlett
  5. Herlig lue og pulsvarmere :) Så stilig med knappene! Det gjør "det lille ekstra"

    Gratulerer med ny spisestue!

    Go-helg-klem nordfra

    SvarSlett
  6. Det var et skikkelig flott sett du har strikket deg!

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg