lørdag 8. september 2012

Skappel genseren.

Da ble jeg ferdig med Skappelen genseren. Her avbildet med ett nydelig skjerf jeg fikk i bursdags gave av min datter med fam. Deilig plagg å ha på seg en kjølig dag/kveld. Så nå er det store spørsmålet, hva skal jeg velge av nytt prosjekt, heklegarn eller strikkegarn?.Jeg får bruke noen timer på å spekulere. Nå skal jeg nyte helgen. I kveld sammen med gjengen fra jobb. Vi har leid ett lite lokale og det blir å nyte god mat og drikke. Ønsker alle dere der ute en riktig god helg. Her er ett par bilder av noen koselige naboer..:-)

6 kommentarer:

  1. Der var din "Skappel" også ferdig. Herlig farve - og lekkert skjerf :)

    Gleder meg til å se hva ditt neste prosjekt blir :)

    SvarSlett
  2. Flott antrekk :)
    Håpe du har det kjekt på festen i kveld !

    Fin helg vidare :)

    SvarSlett
  3. Den genseren har jeg også kjempelyst til å strikke snart. Må bare bli ferdig med alle de andre prosjektene først.. hehe ;)kjempefin farge på din da!

    SvarSlett
  4. Skikkelig kosegenser dette, og jeg teller på fingrene selv om jeg skal strikke den:))
    Ha en god ukestart, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  5. Skappel er nok på mange pinner rundt om i det ganske land...jeg har strikket en mini-skappel...
    Ha ei riktig god ny uke.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Så fin den ble, en ordentlig go'genser :))

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg