mandag 3. september 2012

September

En arbeidshelg er over og i dag har jeg fri. Våkner opp til ett skikkelig ruskevær, det er tydelig at vi har gått inn i september måned. Men hva er ikke bedre enn å kroe seg i sofaen med strikketøyet og bare gløtte ut av vinduet på regnet som pisker mot ruta. Fikk også lyst til å endre litt på utseendet på bloggen. Det er jo høst og da er det på tide å fjerne bildet av hvitveisen..:-) Utpå dagen lysner det og Miro og jeg får gått vår daglige tur. Bare deilig med vinden og små yr i ansiktet. Tok noen bilder med mobilen:
"En liten bekk blir snart te ei elv", synger Åge Aleksandersen
Nei det er ikke tvil, høsten er kommet. Denne uken har den første høststormen meldt sin ankomst her ute ved havet. Da er det om å gjort å få berget det som berges kan av uteting og tang. Å så er det veldig kjekt om en har ett roterom som jeg har. Egentlig skulle jeg ha pusset opp det rommet, meeeen , det er så mye annet som skulle ha vært gjort først. Nå holder jeg på med malings prosjekt der inne.
Og her har jeg også en kurvkiste full av garn,stoffer,ull og nissekropper som bare venter på å bli tatt opp. Ikke farlig.... jeg ønsker høsten hjertelig velkommen. Så skal jeg nyte finværsdager ute i naturen og styggværsdager inne med alt det spennende man kan lage.
Ønsker alle dere en riktig god uke, uansett vær...:-)

4 kommentarer:

  1. Hjertelig for koselig besøk av deg...har vært litt syk i det siste og har ikke hatt ork å komme på igjenvisitt!
    Vi kan nok kjenne det på luften at høsten er i anmasj...det ser ut for at turen din i dag var vellykket med fine bilder på "rull".
    Ha en god kveld.
    Klem fra Kristin

    Kan du ta bort ordbekreftelsen på bloggen din...så blir det lettere å kommentere hos deg?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg.
      Takk for at du sa i fra om den ordbekreftelsen, var ikke klar over at den var på. Nå er den fjernet.
      Ønsker deg god bedring.
      Klem fra meg.

      Slett
  2. For nokre nydelege bilder. Nesten som ein kan sjå
    vatnet renn.. fantastisk !
    Ja, hausten er nok rett rundt hjørnet. Bra temp her idag, men meldt storm til i morgå så det er best å ta inn alt som er laust...
    Fin kveld til deg !

    SvarSlett
  3. Hei :) Sommeren er over, men jeg syns det er godt med høst også :) Fine bilder du tar.
    Vi får håpe det blir noen flotte høstdager utover.
    Kos deg videre ♥

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg