onsdag 26. september 2012

Påfyll

God morgen alle sammen. Ja da er vi kommet hjem igjen etter en fantastisk uke i Karpathos. Faktisk så var det første syden turen vår. Min kjære mann har slitt med flyskrekk og det har hindret oss i å dra på syden turer. I år har han tatt seg selv i nakken og vært på flere reiser med fly og han liker det. Jippi...
Etter å ha fått med oss soloppgangen fra flyvinduet, landing og innsjekking på hotellet, var det så og si strake veien til stranden.Her var det bare å legge seg rett ut og nyyyyyyte sola. Det var en himmelsk følelse etter den dårlige sommeren vi har hatt hjemme.
Vi reiste sammen med ett vennepar og hadde mange flotte opplevelser sammen med dem.Lattermusklene ble trimmet hver dag. Mye god mat og god drikke . Og vi handlet. Min venninne og jeg fant en butikk som var mitt i blinken for oss begge.
I fjellbyen Olumpos fant vi disse flotte gardinene. Byen var drevet av myndige kvinner som hadde all bestemmelsesrett og de lagde mye flott håndarbeid som de solgte.
Nå er vi kommet hjem. Jeg kjenner jeg fått påfyll og er klar for høsten og vinteren med mye håndarbeidskos og kreativitet. Joho.. da er det bare å sette i gang.

1 kommentar:

  1. Så heldig du er som har fått deg litt sol på kroppen og varme! Ikke store sommeren her nord iallefall, og vi har ikke vært i varmen... Laaang vinter....

    God helg!

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg