onsdag 26. september 2012

Nytt til stuen.

Etter så mye positiv tilskudd på Karpathos, var det bare å få utløp for planene jeg hadde i hodet på turen hjem. Jeg viste nemlig at det lå en pakke å ventet på posten. Det var nytt trekk til sofaen som jeg har ventet på i flere måneder. Og her ser dere resultatet.
Hva syns dere? Jeg selv ble kjempe fornøyd. Stoffet var bestilt på Ikea og kostet rundt ca 4000,-. Selv om jeg ikke har Ikea sofa så var det så mye å velge i som passer til mange typer sofaer. Lurt å ta mål og sammenligne med målene på trekkene i annonsen på nett.
Og her er gardinene jeg kjøpte i Olumpos, kommet på plass. Før vi reiste hadde jeg noen malingsprosjekt. Malingen var tørket og nå har jeg fått møblene på plass. Bordet er ett gammelt klaffebord. Litt ujevn bordplate, men det gjør ikke noe. Krakken har jeg selv snekret i min pure ungdom. Litt maling og en pute og vips så var den som ny.
Deilig å kjenne at jeg har fått overskudd igjen. Nå skal jeg svinge meg rundt å få gjort noe husarbeid og en luftetur med Miro. Så blir det å ta frem garn og heklekroken. Ønsker dere alle en flott onsdag. Klem fra meg.

3 kommentarer:

  1. Så flott. Det er mye man kan gjøre istedenfor å kjøpe nytt. Du har jo fått en flott ny stue. ;_)

    SvarSlett
  2. Å, så koselig du har det i stua di. Det trekket ble kjempefint, og mange koselige skatter rundt omkring. Likte den regnemaskinen. Husker disse. Ha en koselig onsdagskvelden. Vi har hatt turdag med elevene i dag, så nå blir det sofakroken og strikketøy her. Klem :-)

    SvarSlett
  3. Kor koseleg du har det, og DEN fine utsikta frå stova !
    Det vart fint med nytt trekk på sofaen, lurt å gjere det slik.

    Onsdagsklem

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg