søndag 26. august 2012

Skappel- Genseren


Joho. Først og fremst vil jeg ønske velkommen til nye følgere på bloggen min. Og takk for alle fine kommentarer jeg har fått på tidligere innlegg. Da har også jeg fått tak i meg garn til Skappel genseren. Og det var ikke så enkelt. Det går jo en farsott over landet og alle skal ha garn. Med god hjelp av betjeningen på Garn og Ide i Kristiansund så ble det på meg og. Garnet er Sandnes mini alpakka og Sandnes silk mohair. Nydelig garn i stålgrå farge.
Har jo fått heklet litt i det siste og. Denne gangen på bestilling.
Da vil jeg ønske alle sammen en riktig god søndag.

5 kommentarer:

  1. Føler også "Dorthe"-presset, men forsøker å stå han av ;)Farven på genseren din er jo bare lekker!

    Nyyydelige hekla små kunstverk :) :) Jeg har enda ikke kommet helt i gang med mine "kjoler", men siden jeg er følgeren din gir du meg stadig inspirasjon til å hive meg på et slikt prosjekt

    SvarSlett
  2. Her strikkes det også skappelgenseren. Holder på med en til dattera til Trond. De små grytelappkjolene er jo bare såååå herlige. Tror jeg må lage meg noen sånne. Ha en flott søndag. Klem

    SvarSlett
  3. Lykke til med genseren! Lekre grytekluter og fine lyslykter du har laga. Koselig nostalgi-innlegg under her. Så smart å bruke dokkevogna til garn!

    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei. Hvordan går det med genseren. Snart ferdig med den jeg strikker, og da blir det en til meg selv også :-))) god til høstkveldene og en kopp te! Ha ei fin helg. Klem

    SvarSlett
  5. Genseren blir sikkert fin. Flotte heklearbeider du har laget.

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg