onsdag 29. august 2012

August måned

Tenk at snart er August måned bare ett minne. For en gang skyld har jeg plukket bær. Har hatt lit angst for orm så det har bare blitt med tanken å vandre i skogen etter blå bæra, men i år tok jeg mot til meg. Og jeg ble bitt av bærbasillen...:-) Har plukket rips og bringebær. Laget syltetøy av jordbær. Og i juni høstet jeg rabarbra. Mye godt i fryseren til jul.
Når jeg går tur om dagene blir det ofte en liten stopp nede ved sjøen. Både jeg og min kjære Miro elsker sjøen. Det er ikke noe som gir meg mer ro enn å lytte til bølgene,se kunsten i steinene og kjenne den gode lukten av tang og sjø. Laget en kolasj av denne ukens opplevelser.
Bildene er tatt med mobil, så de er ikke helt perfekte. Ønsker dere alle en kreativ og fin uke videre. Stor klem fra meg.

3 kommentarer:

  1. Koseleg innlegg.
    Artig å høyre om andre òg som styrer og steller med bær.
    Nydelege bilder frå fjøra :)
    Fin onsdagskveld til deg.

    SvarSlett
  2. Flotte bilder både av naturen og matauken! Når jeg kjenner etter, savner jeg sjølukta, jeg også. Du får nyte den litt for meg også. Skralt med bær her i år, så nå får vi bruke opp gamle lager til vinteren.

    Ha en strålende torsdagskveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har heklet under her!
    Tenk at det er september i morgen, jøje mæ, den sommeren her forsvant i dårlig sommervær:)
    Ha ei finfin helg, klem;)

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg