søndag 15. juli 2012

Siste dag av ferien


Tenk at tre uker ferie er over. Jeg har ikke vært ute å reist, men brukt tiden på opp pussing av stua sammen med min kjære. Vi er ikke ferdige enda, da vi har både bygd på og legger nytt gulv på stue og kjøkken. Snart er vi i mål. Litt småtteri igjen som tar tid . Men når alt er ferdig skal dere få se bilder. Kan ikke skryte av fint ferie vær. Hadde en uke med skikkelig sommerfølelse og det var det. Likevel har det vært deilig. Mange fine turer i den flotte naturen vi har her på øya sammen med venninner og min kjære Miro. Heldigvis har jeg mer ferie til gode og da drar vi til sydlige strøk. Godt å tenke på at man har slikt å se fram til om før høsten setter inn for fult. Mandag morgen er det bare å slite seg opp 06.15, spise frokost og lufte hunden før jeg begir meg vei på jobb i hjemmesykepleien. Skal bli koselig å treffe alle igjen.
Ønsker dere alle en fortsatt god sommer.

3 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Fant noen nydelige grytekluter på et tidligere innlegg! Hekling er fint sommerhandarbeid. Sommeren er lunefull på Nordmøre, men er det først fint vær, finnes det ikke noe bedre sted å være.

    Arbeidet er en velsignelse. Tenk på det i morgen tidlig!

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Hei hei.Kan ikke si jeg er veldig erfaren når det gjelder å overvintre pelargonier, men i år fikk jeg det altså til, tidligere har de frosset for meg men i år gikk det altså bra. Jeg synes å huske at de blomstret lenge i fjor høst, og da jeg ikke syntes de var fine lenger satte jeg de i vinduskarmen i et rom vi ikke bruker, så mine pelargonier har ikke stått mørkt men litt kjølig var det nok der, og rommet er på baksiden av huset og der er det ikke sol om vinteren. Vanning ble det så som så med, de fikk vel en liten skvett i ny og ne. Da jeg så at andre bloggere begynte å vekke pelargoniene sine gjorde jeg det også, skiftet jord og tok stiklinger. Hvordan jeg skulle gjøre det fant jeg et supert innlegg inne på Moseplassen, Anne hadde filmet hvordan hun gjorde det. Ta en titt hos henne så finner du det nok. Lykke til :))

    Nyt sommernatta :))

    SvarSlett
  3. Hei Ann-Jorun...der fant jeg deg! Så du hadde lagt deg til som følger, men kunne ikke finne deg igjen!
    Dagene går fort når man har det koselig, og det er jo viktig å kose seg selv om været ikke er av det beste...her regner det som besatt.
    Håper at første arbeidsdagen blir god!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg