fredag 6. juli 2012

Jordbær-Vaniljesaus-Markblomster


Det har vært en flott dag på Nordmøre i dag og den nytes fult ut. Norske jordbær med vaniljesaus er bare så friskt og godt en slik sommer dag. Miro og jeg var og gikk tur og i veikanten vokser disse vakre markblomstene. De måtte vi selvsagt plukke med oss. Tenk, hvor heldige vi er som har så mye vakkert rundt oss. Tenkte jeg måtte ta ett bilde av Miro og når jeg først skal vise fram det vakre rundt meg. Og han poserer villig så lenge han vet det er en godbit på lur.

5 kommentarer:

  1. Ja, vi har hatt en kjempedag, men sannelig har tempen falt i kveld, men får håpe på en morgendag også;)
    Fikk virkelig lyst på jordbaær nå:))
    Nydelig hund du har;)
    Nyt helga, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Tenk at det skulle gå så lang tid før vi fant ut at vaniljesaus er så godt på jordbær! Før var det bare fløte og is som ble brukt.

    Håper finværet varer hos dere! Her er det lavt skydekke, og regnet siler ned. Fint strikkevær!

    Ha ei strålende helg!

    SvarSlett
  3. Hei høpp!

    Takk for fine ord fra deg:)

    Ingenting er mer sommer for meg en duften fra markjordbær.

    Her i Skien hadde vi flott sommer vær i går,og håper det fortsetter i dag.Herlig søndag med grilling,bading og glade barn:)

    Nyt ny uke!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Her har du hele essensen og de viktigste ingrediensene for en fin sommer! Er det noe finere enn markblomster, og noe bedre enn jordbær og vaniljesaus?

    SvarSlett
  5. Takk for besøket! Så koselig at du fikk frem barndomsminner :)

    Herlige bilder, jordbær fløte og markblomster blir liksom aldri feil!

    Riktig god helg!

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg