lørdag 30. juni 2012

Edny sine puslerier

I dag vil jeg reklamere for bloggeren http://ednysinepuslerier.blogspot.no. En flott blogger med stor kreativitet. Anbefaler deg å ta en titt på bloggen hennes. I helgen har jeg fått trimmet musklene. Fredag kjørte vi til Volda for å hente Camilla ( vår yngste) og hennes flyttelass. Hun har studert i 4 år og vender nesen hjemover for ett par år. Skal jobbe litt i hjembyen, men planen er å komme seg til Trondheim. Og flyttelasset??? Jo da, vi greide å finne en plass, utrolig nok. Så får det bare stå til frøkenen har funnet seg leilighet. Koselig å se henne ihvertfall. Og nå sitter vi her alene igjen for det er festival i byen. Tahiti festivalen og dit dro frøkenen etter å vært med på å bære pakkenelikene. Det øser og pøser ned med regn, men festival humøret var på topp, så da så. Fortsatt god helg til alle.

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for flott reklame! Plutselig så jeg mitt navn i bloggoverskriften! Så snill du er;)
    Det er en utfordring å finne plass til mellomlagring av flyttelass til voksne barn. Men flytting er god trim:)
    Så fin hund dere har da;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. Er ikke så flink med å legge inn linker ennå. Tenkte å få med bildet ditt, men det fikk jeg ikke til. Mye å lære ennå.
      Jo Miro er vakker, han er to år og 50% bårdercollie og 50% golden retriver. Drømme blanding...:-)

      Slett
  2. Så mange flotte innlegg. Kommer nok tilbake med blogging jeg og -etterhvert! Artig det bildet fra sundaboksen. En slektning av meg sa til mora at han ville de skulle kjøpe sånn pålegg som man ble så sterk av. Hun tenkte på Skippern og lurte på om det var spinat han ville ha, men da var det dette bildet han hadde sett på sundaboksene. :-) ha en fin søndagskveld. Klem

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg