fredag 4. mai 2012

GOD HELG

Pakke i posten i dag. Har lenge vært ute etter å finne meg en gammel vekt og plutselig fant jeg den på finn.no. Kom i kontakt med en hyggelig dame sør i landet og jeg fikk kjøpe den av henne. Så morsomt at jeg kunne sette den fram til helgen.Min kjære far har og en gammel vekt som jeg husker fra jeg var liten, men da jeg spurte han om ikke jeg kunne overta den fikk jeg klart svar. "Kvitte seg med den mest unike vekta som fins????Og kan veie opp til 10 kilo med hjort kjøtt!!!!!, nei vet du ka".. Ja, ja, men nå kan jeg briljere med denne for den kan og veie opp til 10 kg.
Så er helgen kommet. Her er det ikke meldt noe sommertemperaturer akkurat, men for å få følelsen av våren kan vi nyte bildet av rododendroen som begynte å blomstre for en uke siden i hagen vår. GOD HELG ALLE SAMMEN

3 kommentarer:

  1. Så heldig du var som fikk tak i en så nydelig vekt! Og så blomstrer rododendroen?? Ikke mye blomstring her oppe enda ;)

    Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Ja vi har nok mange historier på lager vi som har jobbet i helsevesenet :))

    Ha ei fortsatt flott helg :)

    SvarSlett
  2. Den vekta var vel flott! Riktig et vakkert klenodium, og de flotte fruktknivene du hadde satt der. Jada, jeg ser etter alle detaljer. Ha en fin søndag. Klem :-)

    SvarSlett
  3. Hei høpp!!

    Så koselig du vil følge bloggen min,velkommen skal du være,og håper du vil trives og kan la deg inspirere:)

    Kjempe fin vekt,er så gøy med noe nytt:)

    Nyt uken:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg