søndag 15. april 2012

Som jeg sa tidligere her på bloggen så skulle jeg rydde i klær i helga. Joda, fikk no ryddet litt. Vinterjakker måtte vike plassen for litt letter plagg. Var meningen at jeg skulle se over sommertøyet og, men jeg må si at jeg faktisk syns det er litt sonn grue/glede seg følelse. For det er så kjedelig å trekke på seg en bukse eller kjole som ikke sitter helt som den gjorde i fjor. Hva har skjedd???? Plagget har krympet i skapet!!!! Er det flere som har opplevd det samme? Jeg pleier jo å vaske tøyet før jeg legger det bort for vinteren, så det kan jo hende jeg vasket det på litt for varmt vann, eller??? Uansett så må jeg bare igjennom det, men det går an å utsette det littebittegrann Ha en flott uke alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Såå mye fint du lager :) Jeg har rullet litt nedover og lest og kikket. Det er koselig å se hva andre lager :) Likte utrolig godt putene med motiv på.. og så fine bilder..blir helt stum av beundring.

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Det blir jo laget litt, men føler at jeg skulle ha hatt mer tid til å male. Som oftest blir det lettest å konsentrere seg om håndarbeid jeg kan sitte med i sofaen.

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg