søndag 1. april 2012

Da ønsker jeg alle en riktig god påske.

Selv skal jeg jobbe det meste av dagene, men litt fri blir det innimellom. Noen av barna kommer reisende hjem. Og blir været noen lunde bra blir det sikkert en tur på sjøen også.
En ting er ihvertfall sikkert, vi skal kose oss om været er fint eller dårlig.
På kollasjen jeg har satt sammen ser dere påskeduken jeg broderte for en manns alder siden, er veldig glad i den. For meg er påsken starten på våren, derfor er kortet jeg laget også preget av det, gule sommerfugler og blomster.
Skal bruke noe av påsken til å lese blogger, det er så kjekt å se hva dere holder på med av hobbyer og forskjellig.
GOD PÅSKE TIL DERE ALLE. Klem fra meg.

3 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Hjertelig velkommen som følger inne hos meg.Håper du trives og kan la deg inspirere:)

    Nyt påsken med dine:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Hei hei. Koselig å treffe på en annen Nordmøring her inne, har ikke truffet så mange av dem enda. Påskeduken din ser nydelig ut, artig med slikt som man tar fram igjen år etter år :))

    Fortsatt god påske :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig med deg, kjekt å treffe Nordmøringer. Artig at du og har vært inne på bloggen min,setter pris på om du fil følge den.
      Håper jeg får litt mere tid til å komme med nye innlegg no utover.
      Ha en fin dag. Klem fra Ann-Jorun.

      Slett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg