lørdag 21. april 2012

Badet

Denne gangen blir det interiør på bloggen. Huset vi kjøpte som feribolig og som senere ble vårt nye hjem er fra 1966. Vi har forandret mye på det og har man bolig er det hele tiden noe som skal fikses på. For tiden er det stua som bygges på. Badet er fiks ferdig så her kommer noen bilder av hvordan det ble.
Vi falt for denne benken og bestemte oss for å bruke den på badet. Det eneste som er gjort her er å legge på en ny topp og så har jeg malt stråene på dørene. Hjørneskapet har stått på hytten til min manns foreldre. Fatet og muggen har vi kjøpt på auksjon. Potten som står til pynt under benken fant vi da vi var på ferie i Danmark for mange år siden. Morsomt å se de gamle møblene og tingene komme til nytte. Båndene på gardinen har jeg laget selv av bomullsgarn.

5 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til!!

    Flott bad dere har,benken var bare skjønn:)

    Nyt søndagen!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Veldig stilig! Så flott vasken var,
    ønsker deg en fin uke,
    klem, M

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og så kjekt at du vil følge bloggen min. Klem til deg.

      Slett
  3. Spennende detaljer på badet ditt. Tror jeg legger meg til som følger jeg! Da får jeg sett mer at huset ditt vet du....

    SvarSlett
  4. Så kjekt at du vil følge bloggen. Velkommen skal du være.
    Klem fra Ann-Jorun.

    SvarSlett

Setter stor pris på dine kommentarer til mine innlegg